Svet-Stranek.cz
BMW je život, ostatní je jen hledání...

Fórum:

Fórum

jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
19. února 2010 v 18:48
Jahod
tak to nebyl Május, ten ma trošku inačí kolesa
19. února 2010 v 18:47
Mařan
tak to né , Május ji má na černejch plechách
19. února 2010 v 18:44
3llf
to fakt nvm, kola měla jako má koník na těch fotkách na tý jeho pětce a pak parkovala jako mezi johankou a boulingem u johna.
19. února 2010 v 18:41
Mařan
Murphy to jsem se ptal já , jestli se 3llf nemihnul u toho obchodáku Májusovi před rypákem .
19. února 2010 v 18:39
MurphyCZek
už chápu...május
19. února 2010 v 18:38
MurphyCZek
.....jinak, nvm jestli byla v m-paketu, to jsem nestihl
nechápu
19. února 2010 v 18:34
3llf
nj, já vim, už jsem s tím najezdil něco přes 30000km a zatím to pořád drží,ale není to omezený ani tak km jako kvalitou nafty,repas bych nechával dělat v německu a ještě mám před sebou i repas turba .....jinak, nvm jestli byla v m-paketu, to jsem nestihl
19. února 2010 v 18:33
MurphyCZek
chcete návod ke svému miláčkovi v češtině?
http://www.bmw.cz/cz/cs/owners/bmw_owners_manual/r egistration.html
19. února 2010 v 18:22
MurphyCZek
pokud to půjde postupně, tak to není tak strašný. Hodně záleží, kdo to měl předtím, jak se k tomu chováš ty a co do toho leješ za ropu. Ale ať je to jak chce, já bych ten motor neměnil za nic....
19. února 2010 v 18:19
MurphyCZek
říká se, že by měli vydržet 200-250 000km
19. února 2010 v 18:18
Jahod
je to mazec, je to taky o štestí nebo spíš o smůle na předchozího majitele, jak se k tomu autu choval, jakýk stylem jezdil apd.
19. února 2010 v 18:18
Mařan
v kolika km se maj vymenit , nebo v kolika to doporučuje bmw
19. února 2010 v 18:14
MurphyCZek
...a já je mohl mít za dvacku (5ks), ale nevzal jsem je, bylo mi líto peněz a teď se modlím...každej den
19. února 2010 v 18:09
Jahod
Ale fuj já mam dneska rejpavou musím si dát někde dva škopky a pujdu chrnět
19. února 2010 v 18:08
Jahod
to MurphyCZek : repas je vždycky ošemetná záležitost, známej se dvakrát napálil s repasovaným turbem tenkrát do ww golf IV, je to fakt risk, raději novej díl. Já vim je to raketa dát pade za nový vstříky, ale je to holt ropák neni nad atmosférickej benzín.
19. února 2010 v 18:06
Mařan
to jde ,skoro zadaryka
19. února 2010 v 18:05
MurphyCZek
tak to není co závidět, ale udělat by to asi chtělo. Ty vstřiky se dají snad řešit nějakou repasí a prý to není taková peterda. Jinak novej v BMW cca 8 litrů za ks.
19. února 2010 v 18:05
Mařan
asi ano
19. února 2010 v 18:02
Jahod
Mařan jsme stejná krevní skupina
19. února 2010 v 18:01
Jahod
Hehe május má černou pěťuli, teda vlastně měl nebo né
<< na začátek | < předchozí   | ... 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... |   další > | na konec >>