Fórum:
Fórum
19. února 2010 v 13:42
MurphyCZek
3llfe, podle čeho soudíš, že máš vstřiky K.O.? Já měl v hajzlu jen jeden a už to nevrčelo.
Koníku, nemám nějakej zvláštní zdroj, ale většinou se mi podaří něco slušnýho sehnat.Proberem to, až budu doma. A ale....cenzura!
19. února 2010 v 13:08
Koník
no a je vyresino jahod. ta modra je vazne pekna...
19. února 2010 v 12:37
Mařan
Ahoj , tak se vrátim k té e30 , je to krásná uvaha , ale zapomen , nebudu to nijak pitvat , nesmisl to stavět - nehorázný investyce , když to má fakt makat a zadalší už to legálně neůřihlásíš a ani nedohlásíš motor , to vim pro to že , jsem to řešil přímo s panem Stehlíkem a už to neudělá , mně se to tenkrát povedlo ofiko , ale dnes se nechytáš a pak je to nesmisl řešit . Prachy co do toho nacpeš , jsou vyhozený , kup si e36 m3 a vyjde tě to líp a užiješ si eště včí zábavu a nebo e30 m3

19. února 2010 v 11:11
Koník
nic proti nafte ale murphy nepripomina ti to neco? murphy ty mas zdroj na asuse? co by si za nej chtel? copak znamena to ale?
19. února 2010 v 10:53
3llf
Murphy, to není problém,ale nic slavnýho to u mě taky není, pač mám všech 6 vstřiků KO a nejsou many na opravu

19. února 2010 v 05:49
MurphyCZek
Mám, ale

18. února 2010 v 22:50
Koník
jinak c enzura probehla

18. února 2010 v 22:50
Koník
hosi nemate nekdo zdroj notebooku na ASUSe nak se mi vejebnul a potrebuju ho nekde splasit
18. února 2010 v 22:13
MurphyCZek
Vo tý vím, takže nic novýho.
18. února 2010 v 22:12
MurphyCZek
A ještě jsem zapoměl. 3llfe, až dorazím domu, mohli bysme někdy poměřit výkon s tvou E46. Kromě mě, jseš jedinej, kdo má uhláka. Mám totiž pocit, že mi to moje nějak zlenivělo.
Tak čaj hoši, musím makat. Lopin akorát dorazil do háku, tak jdu ještě na hjuru.
18. února 2010 v 22:12
majus
Murphy zadne nove neni snad jen ta m6.

18. února 2010 v 22:02
MurphyCZek
moje řeč pane bussinesmájusi. A mimochodem, co tvůj novej car?

18. února 2010 v 21:59
majus
18. února 2010 v 21:54
Jahod
Ták chlapci dobrou noc, dnešní pokec byl velmi přínosný, ale jdu na kutě, ráno musim do rachoty

18. února 2010 v 21:42
Jahod
Ono jde o to vydržet a vydržet, s tkovym motorem se snad ani nedá neprasit a tam bych se bál o umření původních dílů z 1,6tky. V těch legislativních procesech se neorientuju, nikdy jsem se o to vážně nezajímal, tou odhláškou myslíš co? že auto neni reg. na tebe? ale pouze odhlášeno z původního majitele?
18. února 2010 v 21:34
3llf
no difr,tan by to snad měl vydržet, tady jde o průměr hnacích hřídelí, jestli jsou stejný nebo ta 2,5 bude mít možná vetší....taky jsem se na to původně chystal,ale nechce se mi to přihlašovat to auto abych mohl dát SPZ do depozitu a platit na to pojistku,když s tím nejezdim,to fakt ne.....jen tak mimochodem, auto je ve stavu odhlášky z roku 2008
18. února 2010 v 21:31
Jahod
o tom nepochybuj, jak psal koník není to jenom o motoru. Převodovka by taky měla jít pryč, kardan snad v pohodě, ale nevim jak s diferákem, to bude vědět Mařan.
18. února 2010 v 21:26
3llf
tak nejhoší by bylo s tím zadkem,tady jsou bubny,to by bylo nej tam dát nápravu z 2,5
18. února 2010 v 21:21
Jahod
tušim že jo a tak nějak spoleham na to že, mne s tím píchne

18. února 2010 v 21:18
Koník
no prave ale tady je na to expert maran. ten uz to ma za sebou. teda aspon myslim ze ta modra tricitka byla jeho prace