Svet-Stranek.cz
BMW je život, ostatní je jen hledání...

Fórum:

Fórum

jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
18. února 2010 v 21:59
majus
no hosi koukam ze se tady bavite o malinach a druzi o boruvkach .to auto sezere takove prachy ze je lepsi uz takove nejake koupit.a nebo jestli to nekde mlatit pred barakem dohromady tak to pak haleluja buch vam pomahej.
18. února 2010 v 21:54
Jahod
Ták chlapci dobrou noc, dnešní pokec byl velmi přínosný, ale jdu na kutě, ráno musim do rachoty
18. února 2010 v 21:42
Jahod
Ono jde o to vydržet a vydržet, s tkovym motorem se snad ani nedá neprasit a tam bych se bál o umření původních dílů z 1,6tky. V těch legislativních procesech se neorientuju, nikdy jsem se o to vážně nezajímal, tou odhláškou myslíš co? že auto neni reg. na tebe? ale pouze odhlášeno z původního majitele?
18. února 2010 v 21:34
3llf
no difr,tan by to snad měl vydržet, tady jde o průměr hnacích hřídelí, jestli jsou stejný nebo ta 2,5 bude mít možná vetší....taky jsem se na to původně chystal,ale nechce se mi to přihlašovat to auto abych mohl dát SPZ do depozitu a platit na to pojistku,když s tím nejezdim,to fakt ne.....jen tak mimochodem, auto je ve stavu odhlášky z roku 2008
18. února 2010 v 21:31
Jahod
o tom nepochybuj, jak psal koník není to jenom o motoru. Převodovka by taky měla jít pryč, kardan snad v pohodě, ale nevim jak s diferákem, to bude vědět Mařan.
18. února 2010 v 21:26
3llf
tak nejhoší by bylo s tím zadkem,tady jsou bubny,to by bylo nej tam dát nápravu z 2,5
18. února 2010 v 21:21
Jahod
tušim že jo a tak nějak spoleham na to že, mne s tím píchne
18. února 2010 v 21:18
Koník
no prave ale tady je na to expert maran. ten uz to ma za sebou. teda aspon myslim ze ta modra tricitka byla jeho prace
18. února 2010 v 21:16
Jahod
jasně že na legal už se vidím jek zdrhám vokurkám a z repráků se line BORN TO BE VIIIILD . M50 v podstatě legálně zastavět lze, je to motorizace homologovaná na tenhle typ vozu, větší sranda je celkovym technickým stavem, hlavně brzdy, rozjet dvaapůlku neni problém, ale dostat ji zase do klidu už jo .
18. února 2010 v 21:09
Koník
no a kde by si s tim chtel jezdit? podval asi nemas co? kdyz uz tak jedine legal
18. února 2010 v 21:08
Jahod
já vím na E30.cz je toho spousta ke čtení o zástavbách, věř že to mám už přečtený, nebude to prdel to jsem ani netvrdil, ale běh na dlouhou trať. Legalizací se trápit nebudu, nebude to na spz. Je to zatím sen tak uvidíme
18. února 2010 v 21:05
Koník
jahod to jsem na tebe zvedav jestli to dotahnes. mylsim ze to neni moc malej cil... neni to o tom jen nacpat motor do auta
18. února 2010 v 21:03
Koník
ale hosani nezapomente ze vam muzu smazat ty vase bludy takze kdo ted bude neco remcat na automatic trasmision tak bude cenzurovan haaauuuuu domluvil jsem:-)))
18. února 2010 v 21:01
Jahod
nazdar koníčku, máš se?
18. února 2010 v 21:00
Koník
bambula dzejn covece nak se mi to uplne vykourilo z hlavy ale zitra jedu do kanclu tak se na to mrknu... to vis celej tejden jsem se nezastavil...
18. února 2010 v 20:45
Jahod
Dík za fotky, nevypadá zle, má něco za sebou, ale třeba se z něho vyklube perla velikosti pomeranče
18. února 2010 v 20:42
Jahod
Ok díky, stejná motorizace jako mařanovo kábro jestli se nepletu. Chtěl bych se vydat cestou zástavby motoru M50 2,5l z E34. Je to běh na dlouhou trať, ale třeba to dotáhnu.
18. února 2010 v 20:39
3llf
jestli máš winrar, tak si tady stáhni fota http://ulozto.cz/4030676/e30.rar
18. února 2010 v 20:32
3llf
je to 1.6 73kW a rok 89
18. února 2010 v 19:32
Jahod
už mlčim.
<< na začátek | < předchozí   | ... 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... |   další > | na konec >>